דף הבית » השתלת שיער מאמרים » השתלת שיער DHI – מה זה ואיך זה עובד?

השתלת שיער DHI – מה זה ואיך זה עובד?

השתלת שיער DHI

השאירו פרטים להתייעצות בחינם

קיימות היום שיטות שונות לביצוע השתלת שיער, כאשר אחת השיטות הטובות והיעילות ביותר נקראת שיטת DHI. השתלת שיער DHI הינה טכניקה פופולרית מאוד בעולם שיקום השיער, ומאפשרת להוסיף זקיקי שיער במקומות ספציפיים בהם קיימת הידלדלות יתר של שיער הקרקפת. אחד היתרונות הגדולים ביותר של שימוש בשיטה זו לביצוע השתלת שיער, טמון בעובדה ששיטה זו מאפשרת לעבות ולחזק את השיער באזורים בהם ישנה התקרחות. שיטה ייחודית זו להשתלת שיער מעניקה שיפור משמעותי במראה החיצוני ובתחושה הפנימית.

במאמר זה נדבר על השתלת שיער DHI. כיצד הטכניקה הייחודית הזו עובדת, איך ההליך מתבצע, למי זה מתאים ולאיזו תוצאה אפשר לצפות. כל מה שרציתם לדעת מחכה לכם כאן במאמר.

מהי שיטת השתלת שיער DHI?

שיטת השתלת שיער DHI הינה טכניקה פופולרית ויעילה במיוחד לביצוע השתלת שיער. הטכניקה הייחודית הזו נקראת בשמה המלא Direct Hair Implantation. בשיטה זו ניתן להשתיל את זקיקי השיער באופן מדויק וממוקד, באזורים בהם קיים מעט שיער. השיטה מאפשרת השתלה אולטימטיבית והיא לא מצריכה גילוח מוחלט של הראש לפני ההליך. מדובר בשיטה איכותית ומתקדמת אשר מותירה את המטופל כמעט ללא סיכונים של הצטלקות ומאפשרת תהליך החלמה מהיר ותוצאות מרשימות ביותר. הטכניקה מתאימה בעיקר לאנשים בעלי שיער דליל ולא עבור אנשים אשר סובלים מהתקרחות מוחלטת.

מהי השתלת שיער באופן כללי ואיך זה עובד?

תמונה של גבר לפני הליך השתלת שיער
תמונה של גבר לפני הליך השתלת שיער

השתלת שיער היא הליך בו מושתלים זקיקי שיער אשר נלקחים מאזור תורם בגוף בו קיימים זקיקי שיער בריאים. הזקיקים מושתלים ישירות באזורים המבוקשים בקרקפת, היכן שקיימת התקרחות. האזורים השכיחים ביותר לביצוע השתלת שיער הם המפרצים הקדמיים או אזור הכתר של הקרקפת. לפני הטיפול יש צורך בביצוע ייעוץ במרפאה, במסגרתו המטופל או המטופלת נבדקים על ידי הרופא המומחה ומתקבלת החלטה האם ניתן לבצע השתלת שיער. לאחר מכן נקבעת כמות זקיקי השיער בהם יש צורך על מנת לקבל את התוצאה הרצויה.

הטיפול עצמו מתבצע במספר שלבים. בשלב הראשון הרופא המומחה עושה נקבים זעירים בהם הוא ישתיל את זקיקי השיער הבריאים. הרופא קובע בשלב זה את הכיוון והצפיפות של השיער. בשלב השני נלקחים זקיקי השיער מהאזור התורם באמצעות טכניקות חדשניות. לבסוף זקיקי השיער החדשים מושתלים ישירות אל תוך הנקבים באזורים בקרקפת אשר נקבעו מראש. הייחוד של השתלת שיער DHI טמון בין היתר בעובדה שבשיטה זו מזריקים את הזקיקים למקום הרצוי, ללא צורך בחריצת תעלות לפני ההשתלה, מה שמאפשר ריפוי מהיר יותר.

מהם היתרונות של השתלת שיער DHI?

תקריב של קרקפת גבר חושף שיער דליל משמעותי בחלק האמצעי של ראשו
תקריב של קרקפת גבר חושף שיער דליל משמעותי בחלק האמצעי של ראשו

אנשים רבים אשר מעוניינים לעבור השתלת שיער יעידו על כך ששיטה זו נחשבת לטובה ביותר. היתרונות של ביצוע ההליך בשיטה החדשנית והיעילה הזו הם רבים. היא מסייעת לשקם את השיער הטבעי בקרקפת, למלא אותו ולעבות אותו. היתרון הגדול ביותר של השתלת שיער DHI הוא שהיא נחשבת לפחות פולשנית משיטות אחרות ומאפשרת לקבל תוצאות מיטביות. המשמעות היא שזמן ההחלמה מההליך בשיטה זו הינו קצר יותר וישנם פחות סיכונים אשר כרוכים בניתוח. אנשים רבים יבחרו בהשתלת שיער DHI בעיקר משום שהם רוצים לשמור על המראה הטבעי של השיער שלהם, אך עדיין לחדש ולשפר אותו בו זמנית. היתרונות של השתלת שיער DHI כוללים מראה טבעי יותר, צפיפות שיער מוגברת ויכולת להצמיח את השיער מהר יותר. שיטה זו מאפשרת להעניק למטופלים תקופת החלמה הרבה יותר מהירה.

כיצד מתבצעת השתלת שיער בשיטת DHI?

תמונה של גבר לאחר תהליך השתלת שיער מדהים.
תמונה של גבר לאחר תהליך השתלת שיער מדהים.

שיטת DHI נחשבת לשיטה יעילה ובטוחה במיוחד, בעיקר בשל העובדה שנעשה בה שימוש במחט קטנה יותר מהשתלה בשיטות אחרות. עובדה זו מאפשרת לקבל בעת ביצוע ההליך רמת שליטה טובה יותר על המיקום המדויק של זקיקי השיער המושתלים. השיטה מאפשרת לבצע את השתלת השיער תוך כדי שליטה אולטימטיבית על כיוון ההשתלה, העומק שלה והזווית המדויקת. כמו כן,  תהליך ההשתלה מתבצע באמצעות מעין מזרק דמוי עט אשר באמצעותו מוחדרים השתלים לקרקפת, מה הופך את השיטה החדשנית הזו לפחות פולשנית משיטות אחרות באופן משמעותי.

בשיטה זו הרופא המומחה לוקח את זקיקי השיער מהאזור התורם ומעביר אותם לטיפול בתמיסה ייעודית, אשר מנקה ומחזקת אותם עד הרגע בו הם מוכנים להשתלה. כל זקיק מוכנס באופן ידני ומדויק למזרק טיטניום עדין המדמה בצורתו מעין עט. הזקיקים מוזרקים ישירות לאזור הרצוי ולאחר ההליך זמן ההחלמה מהיר יחסית, בעיקר משום שלא היה צורך בביצוע חריצים להחדרת הזקיקים.

למי מתאים לעבור השתלת שיער DHI ובאילו מקרים?

ציר זמן צילום מתהליך השתלת השיער ועד לשלב ההחלמה עם קו שיער משוחזר ועובי שיער משופר בתמונה האחרונה.
ציר זמן צילום מתהליך השתלת השיער ועד לשלב ההחלמה עם קו שיער משוחזר ועובי שיער משופר בתמונה האחרונה.

שיטת השתלת שיער DHI אמנם נחשבת לאחת הטכניקות הטובות ביותר בעולם להשתלת שיער, אך היא איננה מתאימה לכל אחד ולכל סוגי ההתקרחויות. בשיטה זו ניתן להשתיל כמות קטנה יחסית של זקיקי שיער בכל פעם. עובדה זו הופכת אותה למתאימה בעיקר כאשר מדובר בתופעות התקרחות קטנות כמו למשל באזורי המפרצים. בדרך כלל מקובל להשתיל בשיטה זו בין 2,500 לכ-3,000 זקיקים. שיטת DHI מתאימה בעיקר למטופלים אשר סובלים מהתקרחות מקומית קלה וזקוקים להגדלת צפיפות השיער בקרקפת ומילוי הנפח שלו. במידה ואתם סובלים מהתקרחות כללית בכל הראש ואובדן שיער מאסיבי, כדאי לשקול ביצוע השתלת שיער בטכניקות אחרות, כמו למשל שיטת FUE. שיטת DHI מתאימה בעיקר למילוי של מפרצים, הגברת הצפיפות של השיער וטיפול בהתקרחות מקומית באזורים שונים כמו צידי הראש או אזור הכתר. לאחר ההליך ניתן לצאת עם זקיקי שיער חדשים אשר יהפכו עם הזמן לשיער מלא ושופע.

לסיכום

שיטת השתלת שיער DHI נחשבת לאחת השיטות החדשנית ביותר בעולם לביצוע השתלת שיער. היא מאפשרת ליהנות מריפוי מהיר ותוצאות מרשימות במיוחד, בעיקר מפני שלאחר ההשתלה אין הופעה של צלקות משום שהמחט פולשת לעור הקרקפת באופן המינימלי הנדרש. עבור מטופלים אשר זקוקים להשתלות מקומיות, מילוי של אזורים מקריחים ודלילים של שיער – DHI היא אחת השיטות הטובות והיעילות ביותר. היא מתאימה בעיקר עבור מטופלים אשר מחפשים להגדיל את הצפיפות של שיער הקרקפת ולמלא אותה בצמיחה מחודשת של שיער בריא. ההליך בשיטה החדשנית מאפשר להגיע לקליניקה בכל מצב ולצאת ממנה עם זקיקי שיער חדשים ובריאים, אשר יתחילו בצמיחת שיער באופן טבעי. לבסוף אפשר ליהנות מתוצאה מרשימה במיוחד ושיער מלא, צפוף וחזק לאורך זמן רב.

השאירו פרטים להתייעצות בחינם

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

צריכים ייעוץ?

לייעוץ חינם השאירו פרטים