דף הבית » השתלת שיער מאמרים » השתלת שיער איך זה עובד? כל מה שרציתם לדעת

השתלת שיער איך זה עובד? כל מה שרציתם לדעת

השתלת שיער איך זה עובד

השאירו פרטים להתייעצות בחינם

אחד הפתרונות החדשניים והיעילים ביותר שקיימים היום לשיקום השיער במצבים של נשירת שיער והתקרחות הוא ללא ספק ניתוח השתלת שיער. הניתוח מתבצע היום בשיטות החדשניות ביותר בעולם ומאפשר להעניק לגברים ונשים אשר סובלים מאובדן שיער צמיחה מחודשת. מדובר בפתרון היחיד שמאפשר להחזיר לאזורים הדלילים והמקריחים בקרקפת את זקיקי השיער הטבעיים. לניתוח יתרונות רבים והתוצאות המרשימות שלו בהחלט מדברות בעד עצמן. במסגרת הניתוח הכירורג מבצע חילוץ קפדני של זקיקי שיער חיים ובריאים מאזור תורם בגוף ומעביר אותם לאחר מכן לאזורים המקריחים בקרקפת עד לקבלה של כיסוי מלא. שאלה שהרבה אנשים שואלים את עצמם לגבי השתלת שיער היא איך זה עובד? 

במאמר זה ריכזנו עבורכם את כל המידע שחשוב לדעת לגבי איך ניתוח השתלת שיער מתבצע, איך זה עובד, למי הוא מתאים ומתי אפשר לצפות לראות את תוצאות ההשתלה.

מהו ניתוח השתלת שיער?

השתלת שיער היא טכניקה כירורגית מתקדמת ויעילה ביותר אשר נחשבת לאופציה המומלצת ביותר עבור אלו מכם המחפשים לחדש את צמיחת השיער בקרקפת שלכם. ההליך החדשני כרוך בהעברה של זקיקי שיער בריאים וחיים מאזורים תורמים בגוף ישירות לאותם אזורים שבהם נוצרה צמיחה דלילה או התקרחות. הניתוח מתבצע בטכניקות החדשניות ביותר בעולם ומהווה את הפתרון הטוב ביותר עבור גברים ונשים כאחד אשר חווים נשירת שיער והתקרחות שמקורה בגורמים תורשתיים או סביבתיים. ההליך מעניק תוצאות מרשימות בעלות מראה טבעי שנועדו להחזיק מעמד לאורך שנים רבות ונחשב לאמין ובטוח עם רמת סיכון מינימלית והחלמה מהירה יחסית. בשנים האחרונות ניתוח השתלת שיער צובר פופולריות רבה בארץ ובעולם. הוא מאפשר לשפר את רמת הצפיפות של השיער הקיים, להצמיח שיער במקומות בהם הזקיקים לא פעילים ולמלא את הקרקפת בצמיחה טבעית של שיער בריא וצפוף.

אילו שיטות קיימות לביצוע ההליך ואיך זה עובד?

שיער דליל בכתר לכתר צפוף ובעל נפח לאחר תהליך השתלת שיער.
שיער דליל בכתר לכתר צפוף ובעל נפח לאחר תהליך השתלת שיער.

ההליך מתבצע על ידי כירורג מומחה ומנוסה בלבד בקליניקה מקצועית להשתלות שיער ושיקום השיער ומאפשר להעניק למטופלים תוצאה מרשימה. קיימות היום מספר שיטות חדשניות לביצוע ניתוח השתלת שיער וכל מרפאה או קליניקה המתמחה בניתוח עובדת בצורה שונה. בהתאם לכך, גם השיטות בהן הקליניקה מבצעת אותו שונות, אם זה באופן שרטוט הקו, פיזור הזקיקים, השירותים הנלווים, איכות התוצאה ועוד. בין השיטות הפופולריות ביותר להשתלת שיער הן בעיקר שיטת FUE, שיטת ספיר ושיטת DHI. בעבר גם שיטת FUT נחשבה לפופולרית, אך בזכות התקדמות הטכנולוגיה בתחום שיקום השיער וההשתלות, היום היא כבר נחשבת למיושנת יחסית שכן היא כוללת הסרת רצועת עור מאחורי הראש שמותירה הצטלקות. שלושת השיטות שציינו כאן מתבצעות בטכניקות מתקדמות המבטיחות רמת הצטלקות מינימלית ואף אפסית ומסייעות לשחזר את השיער הטבעי בקרקפת באופן מיטבי. במסגרת שיחת הייעוץ הראשונים שלכם עם הרופא המומחה בקליניקה תוכלו להגיע להחלטה הטובה ביותר לגבי השיטה הטובה ביותר עבורכם.

למי ניתוח השתלת שיער מיועד בעיקר?

נשירת שיער ניכרת לצמיחת שיער טבעית לאחר השתלת שיער מוצלחת.
נשירת שיער ניכרת לצמיחת שיער טבעית לאחר השתלת שיער מוצלחת.

קרוב ל-80% מהגברים וכ-40% מהנשים בעולם סובלים מסוג כלשהו של אובדן שיער במהלך חייהם. ניתוח השתלת שיער נחשב לפתרון האידאלי ביותר למצבים אלו ומסייע לשחזר את צמיחת השיער הטבעית באזורים בהם היא הפסיקה עקב פגיעה בזקיקי השיער. הניתוח החדשני מבוסס על קצירה של זקיקי שיער חיים הנמצאים באזור תורם בגוף והשתלה מידית שלהם ישירות לאזורים המקריחים בקרקפת בקליניקות ומרפאות להשתלת שיער. מהזקיקים צומח שיער בריא, עבה וצפוף וממלא את השיער באופן מלא. אז למי מיועד ניתוח השתלת שיער איך זה עובד? ובכן, הניתוח יכול להתאים לגברים ונשים כאחד אשר סובלים ממצבים של אובדן שיער והתקרחות בקרקפת שמקורה בגורמים שונים. הניתוח החדשני נחשב לאידאלי במיוחד עבור אלו מכם אשר מחפשים לשקם את השיער שלכם במצבים של נשירת שיער והתקרחות עם פתרון טבעי וארוך טווח.

הוראות אחרי השתלת שיער שכדאי להכיר

שיפור משמעותי בצפיפות שיער של גבר וצמיחה מחודשת לאחר השתלת שיער מוצלחת.
שיפור משמעותי בצפיפות שיער של גבר וצמיחה מחודשת לאחר השתלת שיער מוצלחת.

על מנת שתוכלו ליהנות מהחלמה מיטבית ותהליך ריפוי נכון אחרי השתלת השיער שלכם, חשוב להקפיד על הנחיות הרופא המומחה וצוות הקליניקה שלכם. הכירורג שלכם יספק עבורכם את כל המידע שחשוב לדעת אחרי השתלת השיער, כמו תהליך הריפוי הצפוי, אמצעי זהירות שחשוב לנקוט בהם וגם לאיזו תוצאה אתם יכולים לצפות מהניתוח. אחרי ההשתלה של זקיקי השיער החדשים שלכם בקרקפת צפויות מספר תופעות לוואי קלות שעתידות לחלוף בשבועיים הראשונים. אדמומיות מקומית, רגישות יתר באזור, כאבים מקומיים ונפחיות הן תופעות לוואי שכיחות יחסית. לשמירה על תוצאות ההשתלה שלכם יש להימנע מלגעת באזור, אין לעשן או לשתות אלכוהול, אסור לעסוק בספורט או להזיע, יש להימנע מחשיפה לשמש או הרטבת האזור, ומומלץ לישון בראש מורם.

לאיזו תוצאה אפשר לצפות אחרי השתלת שיער?

תמונה של גבר עם ראש מלא של שיער עם צפיפות וכיסוי משופרים בתהליך השתלת שיער.
תמונה של גבר עם ראש מלא של שיער עם צפיפות וכיסוי משופרים בתהליך השתלת שיער.

מדי שנה מתבצעים למעלה מ-700,000 ניתוחי השתלת שיער ברחבי העולם והוא נחשב לאחד הניתוחים האסתטיים הנפוצים ביותר בתחום שיקום השיער. התוצאות של הניתוח החדשני ואחוזי ההצלחה שלו תלויים במידה רבה ברמת המיומנות של המנתח ובתגובה האישית של כל מטופל/ת לניתוח. משך הזמן שלוקח לצמיחת השיער המושתל להתחדש בקרקפת תלוי במידה רבה בשיטה בה הוא התבצע ובגורמים נוספים המשפיעים על ההחלמה מהניתוח וקליטת הזקיקים.

לסיכום

מצבים של התקרחות ונשירת שיער בקרב גברים ונשים יכולים להתרחש בעקבות גורמים שונים כמו גנטיקה, שינויים במשקל, גורמים סביבתיים, לחץ נפשי, ועוד סיבות אחרות. ניתוח השתלת שיער מעניק את הפתרון היעיל והחדשני ביותר להתקרחות ואובדן שיער ומאפשר לאנשים הסובלים מהתקרחות ליהנות מהיתרונות הרבים של שיער שופע ומלא. הניתוח מתבצע היום בשיטות חדשניות הכוללות העברה של זקיקי שיער בריאים מאזור תורם בגוף או באחורי הראש והשתלה שלהם לאזורים המקריחים בקרקפת. השינוי שניתוח השתלת שיער מעניק הוא פיזי ונפשי כאחד, ומאפשר לאנשים ליהנות משיער מלא ועבה יותר המשפר את איכות חייהם בכל התחומים. 

השאירו פרטים להתייעצות בחינם

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

צריכים ייעוץ?

לייעוץ חינם השאירו פרטים