השתלות שיער בישראל

הכל על השתלות שיער בישראל

השאירו פרטים להתייעצות בחינם

השתלת שיער בישראל - כל המידע

מידע חשוב

השתלת שיער בישראל היא ניתוח קוסמטי פופולרי בקרב גברים ונשים כאחד.
השתלת שיער בישראל היא ניתוח קוסמטי פופולרי בקרב גברים ונשים כאחד.

תחום הרפואה האסתטית חווה התקדמות משמעותית בשנים האחרונות והיום הוא אחד התחומים המובילים בעולם בכלל ובארץ בפרט. אנשים רבים אשר מעוניינים לשפר את המראה הכללי שלהם בוחרים לעבור טיפולים בישראל ונהנים ממיטב היתרונות שלמומחים שלנו יש להציע. אחד ההליכים הקוסמטיים הפופולריים והמבוקשים ביותר הוא טיפולי השתלות שיער בישראל. השיער שלנו מהווה חלק בלתי נפרד מהמראה שלנו ויש לו משקל סנטימנטלי גבוה במיוחד. שיער מלא ושופע מזוהה עם אנשים צעירים יותר ובעלי סטטוס גבוה. ראש מלא שיער שופע נחשק על ידי רבים וישנם אינספור תמרוקים המבטיחים להגביר את קצב צמיחת השיער. כל אלו לא יכולים להשתוות בשום אופן לתוצאות המרשימות של טיפולי השתלות שיער, המחזירים למטופלים את השיער שאבד להם ומשפרים את איכות חייהם מקצה לקצה בהליך חדשני. מהם היתרונות של השתלות שיער בישראל וכיצד הטיפול בארץ שונה מזה המתבצע במדינות אחרות, כמו טורקיה למשל? כל מה שרציתם לדעת.

מהם היתרונות של השתלות שיער בישראל?

טיפולי השתלות שיער בישראל מתאימים לאלו מכם אשר סובלים מבעית התקרחות, נשירת שיער ואובדן שיער. נשים וגברים רבים חווים תופעה לא נעימה זו, לעיתים כבר באמצע שנות ה-20 לחייהם כאשר לרוב הסיבות לכך הן גנטיות או הורמונליות. ישראלים רבים מעדיפים לדלג על הטיול לחו”ל ובוחרים לעבור את הטיפול דווקא בארץ. מדוע?

ריכזנו עבורכם כמה יתרונות מרכזיים לביצוע השתלות שיער בישראל:

פגישת ייעוץ מהירה עם מומחה

שינוי מדהים של גבר עם שיער מלא ועבה יותר וקו שיער משוחזר לאחר השתלת השיער
שינוי מדהים של גבר עם שיער מלא ועבה יותר וקו שיער משוחזר לאחר השתלת השיער

כאשר אתם בוחרים לעבור השתלות שיער בארץ, עומד בפניכם היתרון הבולט של פגישת ייעוץ מקדימה ומעמיקה עם רופא מומחה לפני תחילת הטיפול. בעת קבלת האבחון הסופי אשר יכריע האם הנכם מועמדים מתאימים להשתלת שיער, ישנם כמה גורמים חשובים המשפיעים על ההחלטה. נלקחים בחשבון מספר פרמטרים כמו גיל המטופל, צפיפות השיער, סוג ומרקם השיער, גודל ההתקרחות, מצב האזור התורם ועוד גורמים נוספים. הרופא המומחה שלכם יכול לבצע אבחון מדויק ולהכווין אתכם לקבלת ההחלטה המתאימה עבורכם.

 

שפה משותפת ותקשורת טובה

יתרון בולט של ביצוע השתלות שיער בישראל, הוא התקשורת הקלה שיש לכם עם הרופא המנתח ועם צוות הקליניקה או המרפאה המבצעת את הטיפול. כאשר מדברים באותה שפה הרבה יותר קל להעביר את כל המסרים ולקבל את המידע החשוב באופן מונגש וברור. עם זאת, במידה ותבחרו לעבור את הטיפולים שלכם בטורקיה במקום כאן בארץ, אתם יכולים לקבל ליווי אישי של נציג ישראלי מטעם חברה מקצועית המתמחה בהשתלות שיער. הוא יתרגם עבורכם את צוות המרפאה ויספק לכם פתרונות בזמן אמת לכל דבר שתצטרכו.

אין צורך בטיסות ונסיעות

תוצאות השתלת שיער המציגות את קו השיער הטבעי של הגבר ואת הצפיפות המוגברת
תוצאות השתלת שיער המציגות את קו השיער הטבעי של הגבר ואת הצפיפות המוגברת

במידה ותבחרו לעבור השתלות שיער בישראל, יתרון נוסף הטמון בכך הוא שאין צורך בטיסות ונסיעות ארוכות. אתם יכולים לעבור את הטיפול כאן בארץ ולחזור לשגרת היומיום שלכם במהירות. בדרך כלל אפשר לשוב לפעילות רגילה לאחר כשבוע ולפעילות מאומצת לאחר כחודש לפחות. 

קרבה לבית והליכה על בטוח

בארץ הרבה יותר קל לקבל מידע על אנשי הצוות שנמצאים במרפאה והרופא שהולך לבצע עבורכם את הטיפול. לפני תחילת הטיפול אתם כבר יודעים בוודאות מה אתם מקבלים ולאילו תוצאות ניתן לצפות. כך תוכלו להיכנס בביטחון מלא לטיפול ולהרגיש שיש מי שמקשיב לצרכים שלכם. יתרון נוסף הוא הקרבה לבית. כאן בארץ אתם יכולים לקבל תמיכה של משפחה וחברים שילוו אתכם לאורך התהליך.

אילו שיטות פופולריות קיימות להשתלות שיער בארץ?

היום ניתן לבצע השתלות שיער בישראל במגוון שיטות פופולריות. בזכות התקדמות הטכנולוגיה המהירה בתחום הרפואה האסתטית והשתלות השיער, אפשר לבצע את הטיפולים כמעט ללא כאב ועם מינימום תופעות לוואי. ישראל נחשבת לאחת המדינות המתקדמות ברפואה שלה והרופאים המומחים כאן בארץ עוברים אינספור השתלמויות בכדי לוודא שהם מכירים את כל השיטות החדשניות ביותר בעולם ושומרים על מקומם ברמה גבוהה.

זה כולל השתלת זקיקי שיער מאזור תורם לאזור קירח או דליל.
זה כולל השתלת זקיקי שיער מאזור תורם לאזור קירח או דליל.

טכניקת FUE

השתלת שיער בטכניקה חדשנית זו מאפשרת לשחזר את מראה השיער בצורה מדויקת וטבעית ולשקם אזורי ההתקרחות באופן אידאלי. בשיטה זו מחולצים זקיקים מאזורי התרומה, בעיקר בצידי הראש והעורף. לאחר מכן, הרופא המבצע את הטיפול יוצר חריצים עגולים בראש המטופל לצורך החדרת זקיקי השיער. בטכניקה זו ניתן לחלץ ולהשתיל עד כ-5,000 זקיקי שיער בעזרת מכשיר מיקרו מוטורי. הטיפול אורך כ-8 שעות ומכסה שטחים גדולים בראש המטופל.

שיטת Sapphire

שיטת ספיר היא דומה בטכניקה שלה לשיטת FUE. ההבדל בין השתיים הוא שבשיטה זו הרופא יוצר חריצים בצורת קו ולא בצורת עיגול. פעולה זו נחשבת לקלה יותר משום שהחתכים הללו מחלימים יחסית מהר. היא מהווה תוצאות נהדרות אך הכיסוי שלה לא בהכרח יהיה אופטימלי כמו בשיטות אחרות שקיימות בטיפולי השתלות שיער בישראל.

טכניקת DHI

תוצאת השתלת שיער לגבר בשיטת DHI
תוצאת השתלת שיער לגבר בשיטת DHI

באזורים בהם חלה התדלדלות של השיער, אחת השיטות הפופולריות ביותר למיגור התופעה היא טכניקת DHI. שיטה ייחודית ומתקדמת זו מיועדת להשתלה של שיער באזורים בהם הוא דליל על ידי חיזוק ועיבוי של השטח אותו הוא מכסה. מיד לאחר לקיחת זקיקי השיער מתבצעת השתלה של זקיקי השיער לאזורים הייעודיים. טכניקת DHI מתבצעת על ידי השתלה נקודתית של זקיקי שיער בודדים הנלקחים מגוף המטופל ומוחדרים ידנית למכשיר דמוי עט. מכשיר חדשני זה מאפשר לרופא המומחה לבצע עבודה ממוקדת ויסודית ביותר. כמו כן הוא גם מאפשר החלמה מהירה ומיטבית ללא הצטלקות. 

מהו טווח המחירים של השתלות שיער בישראל?

זהו לא סוד שבארץ המחירים הם בין הגבוהים בעולם. הדבר נכון בייחוד כאשר מדובר בתחום הרפואה האסתטית ובהשתלות שיער בפרט. המחירים יקרים בעיקר בשל היבטי המיסוי והמדיניות הכלכלית בארץ, העובדה שהם מצריכים מהרופאים המטפלים התמחויות בחו”ל, שימוש במכשור המתקדם ביותר, ייבוא של חומרים, ועוד מגוון פרמטרים.

טווח המחירים עבור השתלות שיער בישראל נע בין 14,000 ל-35,000 ש”ח. לעומת זאת, בבירת האסתטיקה הרפואית העולמית טורקיה, טווח המחירים עבור אותו טיפול הוא נמוך פי 2. בטורקיה אתם יכולים למצוא את מיטב הרופאים המומחים בתחום, הטכנולוגיות הכי חדשניות והקליניקות הטובות ביותר. המחירים בטורקיה נמוכים בשל גורמים רבים אך הם לא באים על חשבון איכות הטיפולים בשום אופן. ישראלים אשר בוחרים בהשתלות שיער בישראל סביר להניח לא מכירים את כל האפשרויות העומדות בפניהם ולא ביצעו מחקר מעמיק מספיק, או פשוט מעדיפים להימנע מהטיסה. 

במידה ותבחרו לעבור את הטיפולים שלכם בטורקיה, אתם יכולים ליהנות ממחירים נוחים ואטרקטיביים במיוחד. טווח המחירים עבור השתלות שיער בטורקיה נע בין 6,000 ל-12,000 ש”ח בלבד. חברות ישראליות המתמחות בתחום יכולות לסייע לכם בתהליך ולהעניק לכם ליווי אישי מנציג ישראלי דובר טורקית שיעזור לכם בכל שלב בדרך.

איך אפשר לבחור קליניקה מתאימה לביצוע הטיפול?

בחירת קליניקה מומלצת לביצועי טיפולי השתלות שיער בישראל יכולה להיות לא פשוטה. היום קיימים לא מעט מקומות אשר מציעים את הטיפול הפופולרי והחדשני הזה. חשוב לזכור כי אין להסתמך על כמות עוקבים או תגובות לפוסטים במדיה בלבד אלא לבצע מחקר של ממש. זהו הליך כירורגי לכל דבר וככזה הוא מצריך רמת מקצועיות גבוהה במיוחד. היכנסו לאתרי האינטרנט של קליניקות שונות המתמחות בהשתלות שיער, בדקו באילו שיטות הן משתמשות ודפדפו בגלריית התמונות שלהם. קליניקה מקצועית תציג לכם את כל המידע החשוב והרלוונטי ביותר בשקיפות מלאה ותאפשר לכם לדעת כל מה שאתם צריכים לפני קבלת ההחלטה שלכם. 

חברות מקצועיות המתמחות בטיפולים חדשניים אלו יכולות לספק עבורכם מענה וליווי אישי גם בארץ, עם חבילות הכוללות ייעוץ ואבחון, את ההליך עצמו וליווי במהלך ההתאוששות שלכם. הן יכולות להמליץ לכם על קליניקה מקצועית בארץ ולסייע בקבלת ההחלטה הטובה ביותר.

החלמה מהשתלת שיער ותופעות לוואי אפשריות

כמו לאחר כל פעולה כירורגית או קוסמטית, השתלות שיער בישראל כרוכות גם בתופעות לוואי. בשביל שתוכלו להתמודד איתן באופן המיטבי ביותר ולוודא שתהליך ההחלמה מתבצע כראוי, חשוב שתכירו אותן. אז מהן התופעות האפשריות וכמה זמן ההחלמה לוקחת?

ההליך מבוצע על ידי מנתחים פלסטיים מוסמכים ומנוסים בטכניקות מתקדמות.
ההליך מבוצע על ידי מנתחים פלסטיים מוסמכים ומנוסים בטכניקות מתקדמות.

ובכן, תופעות הלוואי הנפוצות ביותר לאחר טיפולי השתלות שיער הן כאבים מקומיים, כאבי ראש, גירודים, תחושת רכות, אדמומיות ונפיחות. הדבר המרכזי שחשוב לזכור הוא כי אסור לכם לגעת בקרקפת בכלל, לפחות 3 ימים אחרי הניתוח. בשבוע הראשון יש להימנע מפעולות הממריצות את הדם כמו עישון, שתיית אלכוהול, הזעה, ועוד. במשך כחודש חשוב להימנע מפעילות מאומצת ומייבוש הקרקפת במגבת לאחר מקלחת. כמו כן, הימנעו ממקומות מחוממים כמו סאונה או ג’קוזי במשך לפחות 2 חודשים וכן גם מחשיפה ישירה לשמש. בתום חצי שנה עד 9 חודשים השיער החדש שלכם כבר ימלא את ראשכם כליל ותוכלו לצבוע אותו או להסתפר במידה ותרצו בכך.

במה שונה הטיפול בארץ מזה המתבצע בטורקיה?

בעשור האחרון, הפכה טורקיה למעצמה העולמית והמובילה של טיפולים אסתטיים בכלל וטיפולי השתלת שיער בפרט. היא מהווה מוקד משיכה עבור אלפי מטופלים מכל רחבי העולם אשר מעוניינים לשפר ולתקן אזורים שונים בגוף ולשדרג את המראה הכללי שלהם. למרות שבישראל יש לנו מגוון רחב של רופאים מומחים נהדרים והיא נחשבת למדינה בעלת מערכת רפואה מפותחת – התחום של השתלות שיער בארץ הוא עדיין חדש יחסית. לרופאים העוסקים בהשתלות שיער בארץ אין ניסיון נרחב בטיפולים אלו והם רק ממשיכים ללמוד. טכנולוגיות מתקדמות אלו הגיעו אלינו בעיקר מטורקיה ולכן הבחירה לעבור אותם ישירות במדינת המקור ממנה הגיעו יכולה להיות בחירה מושכלת ביותר. 

בנוסף למקצועיות של הרופאים המומחים והצוות המטפל, אחד ההבדלים המשמעותיים ביותר בין ביצועי השתלות שיער בישראל לבין ביצוען בטורקיה הוא המחיר. הקליניקות בארץ ידרשו מכם לשלם פי 2 מהמחיר עבור אותו טיפול בטורקיה. חברות ישראליות מקצועיות המתמחות באסתטיקה והשתלות שיער יכולות לסייע לכם לאורך כל התהליך במידה ואתם בוחרים לעבור את הטיפולים שלכם בטורקיה. החברות מספקות לכם ליווי אישי מידי נציג ישראלי מטעם החברה אשר ילווה אתכם מרגע קבלת ההחלטה ועד אחרי ההחלמה שלכם מהטיפול.

לסיכום

טיפול השתלת שיער אורך מספר שעות ומחזיר את השיער לצמיחה טבעית כמו שהייתה לכם פעם, לפני שהוא החל לנשור. השיער החדש צומח, מעלה את הביטחון העצמי ומשפר את המראה הכללי בכמה רמות. היום אפשר לעבור השתלות שיער בישראל אצל מיטב המומחים בתחום. תקבלו ליווי מקצועי ויחס אישי לכל אורך התהליך ותוכלו ליהנות מתוצאות מרשימות במיוחד הנשמרות לכל החיים. טיפול זה מהווה את הפתרון האולטימטיבי והחדשני ביותר לבעיית ההתקרחות ומתאים לגברים ונשים כאחד המעוניינים לקבל שיער מלא ושופע ולשפר את איכות חייהם.

במסגרת הטיפול

רופא מוסמך
100%
קליניקה חדשנית
100%
ציוד ואבזור טכנולוגי ברמה הכי גבוה שיש
100%
100% אחריות והתחייבות לביצועים
100%

השאירו פרטים להתייעצות בחינם

המאמרים שלנו:

השתלת שיער ללא גילוח

השתלת שיער ללא גילוח – האם זה אפשרי?

תחום שיקום השיער חווה התקדמות משמעותית בשנים האחרונות, והיום ניתן לבצע השתלת שיער בשיטות חדשניות. השיטות השונות עושות שימוש במכשור המתקדם ביותר בתחום, והיום אפשר לבצע השתלת שיער ללא גילוח. מה שבעבר חייב גילוח של אזור ההשתלה והיווה אי נוחות ממשית בעיקר עבור נשים, היום יכול להתבצע בשיטה ייחודית שלא מחייבת גילוח של הראש. זקיקי השיער המושתלים הם טבעיים, יוצרים מראה אסתטי משופר, ומעניקים מענה יעיל וארוך טווח להתקרחות ונשירת שיער. אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של השתלת שיער ללא גילוח הוא שמדובר במראה טבעי לחלוטין. את התוצאה המרשימה של הניתוח החדשני הזה לא ניתן להשיג עם אפשרויות אחרות לשיקום השיער כמו תכשירים למיניהם שמתיימרים לפתור את הבעיה. 
אז כיצד השתלת שיער ללא גילוח מתבצעת? מהי השיטה הטובה ביותר להשתלה של זקיקי השיער מבלי לגלח את אזור ההשתלה? ולמי זה מתאים בעיקר? התשובות מחכות לכם כאן.

למאמר המלא
השתלת זקן

השתלת זקן למראה גברי ומשופר

זקן מלא קשור לעתים קרובות לגבריות ואסתטיקה ויכול לגרום לגברים להרגיש בטוחים ואטרקטיביים יותר בגופם. הוא מעניק מסגרת לפנים ויכול להיות בעל השפעה דרסטית על המראה החיצוני. למרבה הצער, גברים רבים בישראל ובעולם מתמודדים עם מצב שבו שיער הפנים שלהם לא יכול לצמוח כמו שצריך, וכתוצאה מכך הזקן שלהם נראה דליל, דבר שיכול להשפיע על המראה הכללי והדימוי העצמי לרעה באופן משמעותי. ניתוח השתלת זקן הוא פתרון יעיל וארוך טווח למצבים של מחסור בשיער בזקן. ההליך מתבצע בשיטות החדשניות ביותר שקיימות היום להשתלת שיער ומאפשר למלא אזורים קרחים ודלילים בזקן בשיער מלא וצפוף. ההליך החדשני מעניק מראה זקן מלא ואטרקטיבי, ללא אזורים דלילים ובכך גם משפר את הביטחון העצמי ותחושת הגבריות של גברים בישראל ובעולם.

למאמר המלא
השתלת שיער על צלקת

השתלת שיער על צלקת – כיסוי מלא במראה טבעי

ניתוח השתלת שיער הפך לאחד הפתרונות היעילים, הבטוחים והפופולריים ביותר שיש היום לטיפול במצבים של נשירת שיער והתקרחות. עבור אנשים עם צלקות על גבי הקרקפת שנוצרו מסיבות כאלו ואחרות, השתלת שיער על צלקת יכולה להיות פתרון נהדר. ההליך החדשני מהווה דרך מצוינת לא רק לכסות את הצלקת בקרקפת אלא גם לשקם את השיער הקיים באזור, וליצור תוצאה במראה טבעי. במאמר זה, נחקור כיצד מתבצע ניתוח השתלת שיער על צלקת. איך זה עובד מה היתרונות הטמונים בביצוע ההליך ולמה אפשר לצפות.

למאמר המלא

צריכים ייעוץ?

לייעוץ חינם השאירו פרטים