דף הבית » השתלת שיער מאמרים » השתלת שיער לגברים – הטיפול למראה אטרקטיבי

השתלת שיער לגברים – הטיפול למראה אטרקטיבי

השתלת שיער לגברים

השאירו פרטים להתייעצות בחינם

גברים רבים סובלים מהתקרחות כלשהי, המופיעה בשלב זה או אחר בחייהם. מחקרים מצביעים על כך שכ-80% מהגברים בעולם יחוו התקרחות במהלך חייהם. האחוזים הגבוהים הללו רק ממשיכים לעלות מדי שנה. בעבר לא היו הרבה פתרונות למצב, אך כיום תחום הרפואה האסתטית ושיקום השיער חווה התקדמות משמעותית בעיקר בעשור האחרון. אחד הפתרונות הקוסמטיים הפופולריים והמבוקשים ביותר לנשירת שיער והתקרחות אצל גברים הוא ניתוח השתלת שיער לגברים. שיער מלא ושופע נחשק על ידי גברים רבים וכיום ישנם אינספור קרמים שונים המתיימרים להגביר את קצב צמיחת השיער. עם זאת, שום תכשיר או מכשיר לא יכולים להשתוות לתוצאות המרשימות של ניתוח השתלת שיער ולשינוי הדרמטי שהוא נותן למראה ולתחושה של גברים בכל העולם ובישראל.

מהי השתלת שיער לגברים? באילו מקרים יש צורך בהשתלה ומהם הגורמים להתקרחות? כיצד מתבצע הטיפול ומתי ניתן לראות תוצאות? המשיכו לקרוא וגלו, ריכזנו עבורכם כאן את כל המידע הרלוונטי ביותר.

 

מה הופך השתלת שיער לפתרון היעיל ביותר להתקרחות?

תכשירים ופתרונות שונים להתקרחות כמו ויטמינים אינם יכולים להשתוות לתוצאות המרשימות של טיפולי השתלת שיער לגברים, המסייעים למטופלים להחזיר לעצמם את השיער שאיבד במהלך השנים. בזכות התקדמות הטכנולוגיה בתחום שיקום השיער בעולם ובארץ, קיימות היום מספר אפשרויות שונות לביצוע השתלת שיער לגברים. תוצאות הניתוח המרשימות מאפשרות להבטיח שיפור משמעותי במראה הכללי והעלאת הביטחון העצמי על ידי חידוש השיער במקומות בהם החל לנשור ונוצר התקרחות. הסיבה העיקרית לכך שהשתלת שיער לגברים היא הפתרון היעיל ביותר להתקרחות היא בגלל יכולתה להחזיר לשיער הקרקפת מראה טבעי, גברי ומושך. התוצאות המרשימות של הניתוח מסייעות גם לשיפור הביטחון העצמי ומסייעות בחיזוק ושיפור כל תחומי החיים – הפן החברתי, הקריירה, הפן הרומנטי וכו’.

השתלת שיער היא הליך קוסמטי פופולרי בקרב גברים עם נשירת שיער או התקרחות.
השתלת שיער היא הליך קוסמטי פופולרי בקרב גברים עם נשירת שיער או התקרחות.

מהי השתלת שיער ולמי היא מתאימה בעיקר?

השתלת שיער לגברים היא הליך כירורגי שמטרתו להחליף את השיער שאבד עם השנים עקב נשירת שיער והתקרחות. ההליך יכול להתבצע כטיפול חד פעמי ולהעניק לכם תוצאה מרשימה בהליך אחד, או כחלק מסדרת טיפולים – תלוי באיזו שיטה הוא מבוצע. השיער שלנו הוא חלק בלתי נפרד מהמראה שלנו ויש לו משקל סנטימנטלי רב. שיער מלא ושופע קשור למראה צעיר ואסתטי ויכול להשפיע על המראה בצורה משמעותית ביותר. גברים רבים חווים נשירת שיער והתקרחות כבר בשנות ה-20 לחייהם והמצב יכול להשפיע גם על המראה החיצוני וגם על ההרגשה הפנימית. השתלת שיער מתאימה בעיקר לגברים החווים התקרחות ונשירת שיער ומעוניינים ליהנות שוב משיער מלא ושופע, עם שיפור במראה ובאיכות החיים.

היתרונות של ניתוח השתלת שיער לגברים

זה כולל לקיחת זקיקי שיער מאזור תורם והשתלתם לאזור המקריח.
זה כולל לקיחת זקיקי שיער מאזור תורם והשתלתם לאזור המקריח.

טיפול השתלת שיער לגברים מלווה ביתרונות רבים. תהליך השתלת שיער לגברים כולל לקיחת שתלים מהגב או מהצד של הקרקפת, והשתלתם ישירות לאזורים המקריחים של הקרקפת. מחזור צמיחת השיער לוקח בין 6 ל-9 חודשים להתפתח במלואו, כאשר תוצאות ראשוניות נראות בתום פרק זמן זה. ראש שיער מלא ושופע מקושר לתחושת ביטחון עצמי ותדמית אישית, כמו גם למראה אטרקטיבי. מעבר לשיפור משמעותי במראה, לניתוח חדשני זה יתרונות רבים נוספים לגברים בכל העולם ובישראל.

היתרונות הבולטים של השתלת שיער לגברים הם:

  • ניתוח השתלת שיער לגברים מאפשר למלא אזורים מקריחים ודלי שיער בקרקפת עם צמיחה מחודשת של זקיקי שיער חדשים ובריאים.
  • השתלת שיער יכולה לסייע בהפחתת הופעת צלקות בקרקפת ולהסתיר פגמים בעור, לשפר את המראה והאסתטיקה הכללית של הגבר.
  • השתלת שיער לגברים עוזרת לשפר את הביטחון העצמי וגורמת לגבר להרגיש מושך יותר. השיער החדש מגביר את התדמית האישית ונותן הרגשה בטוחה יותר במראה.

כיצד מתבצע ניתוח השתלת שיער לגברים?

תמונה של מנתחים המבצעים ניתוח השתלת שיער בקפדנות לתוצאות מיטביות.
תמונה של מנתחים המבצעים ניתוח השתלת שיער בקפדנות לתוצאות מיטביות.

תהליך השתלת שיער לגברים הוא הליך כירורגי עדין שצריך להתבצע בצורה מדויקת ובעדינות ובמקצועיות רבה. הניתוח מבוצע רק על ידי כירורג מומחה ברפואה אסתטית ושיקום שיער, בעל ניסיון בביצוע ההליך. השתלת שיער לגברים נועדה בעיקר להוסיף זקיקי שיער לאזורים מקריחים בראש, אך גם לעבות את השיער הקיים ולשפר את צמיחתו. הזקיקים נלקחים מאזור תורם אחר בגופו של המטופל שעובר את ההליך, ולאחר מכן מושתלים ישירות לאזור הקרקפת, שבו אין שיער. לאחר הניתוח, זמן ההחלמה מהיר יחסית, וניתן לחזור הביתה עוד באותו היום. זקיקי השיער מתחילים את פעולתם ומתוכם תחל צמיחת שיער חדש ומלא.

זקיקי השיער המושתלים ימשיכו לצמוח באופן טבעי, ויעניקו תוצאה טבעית למראה.
זקיקי השיער המושתלים ימשיכו לצמוח באופן טבעי, ויעניקו תוצאה טבעית למראה.

ברוב שיטות ביצוע השתלת שיער לגברים, השלב הראשון בתהליך כולל בדרך כלל גילוח השיער. יש צורך להתגלח כדי שהרופא יוכל לבצע חתכים בקרקפת ולהחדיר דרכם את זקיקי השיער החיים. במהלך הניתוח, יוצר הרופא בעזרת אזמל את החריצים (או עיגולים, בהתאם לשיטה בה מתבצעת ההשתלה). לאחר מכן הוא מזריק את זקיקי השיער ישירות לנקודות או לחריצים שיצר בקרקפת. ישנן שיטות נוספות לביצוע השתלת שיער לגברים שאינן מצריכות גילוח ראש, כמו שיטת DHI למשל. שיטה זו מתאימה בעיקר במקרים בהם קיימת התקרחות חלקית ולא מלאה. שיטת DHI מתבצעת על ידי מכשיר דמוי עט שבקצהו מחט דקה המאפשרת את איסוף הזקיקים. קוטר המכשיר זעיר ובזכות זה הוא מאפשר השתלת זקיקי שיער בצפיפות מירבית.

לסיכום

ניתוח השתלת שיער לגברים הוא הפתרון האולטימטיבי והחדשני ביותר לבעיית ההתקרחות הגברית. מדובר בהליך כירורגי הכולל העברת שיער מחלק גוף לחלק אחר על מנת לשפר ולשקם את המראה הטבעי של השיער. הוא מתאים בעיקר לגברים המעוניינים לקבל שיער מלא ושופע בהליך מתקדם אחד ולשפר את איכות חייהם בכמה רמות. ניתוח השתלת שיער לגברים הוא הטיפול היחיד שמסוגל להחזיר שיער שאיבד לחלוטין את מלוא נפחו. הפעולה מאפשרת להעניק למטופלים ראש מלא של שיער שופע ומרשים בהליך אחד ומשפרת את המראה החיצוני ואת ההרגשה הפנימית בצורה משמעותית, עם תוצאות מרשימות שנשמרות לאורך זמן.

 

השאירו פרטים להתייעצות בחינם

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

צריכים ייעוץ?

לייעוץ חינם השאירו פרטים