דף הבית » השתלת שיער מאמרים » השתלת שיער DHI בישראל – הטכניקה החדשנית

השתלת שיער DHI בישראל – הטכניקה החדשנית

השתלת שיער DHI בישראל

השאירו פרטים להתייעצות בחינם

נשירת שיער היא בעיה שכיחה בקרב אנשים ברחבי העולם ובישראל. אנשים רבים סובלים מנשירת שיער והתקרחות, עם השפעה שלילית על אספקטים שונים בחיים כמו המראה החיצוני, הביטחון העצמי והרווחה האישית. בזכות התקדמות הטכנולוגיה בתחום שיקום השיער והאסתטיקה הרפואית, היום קיימים פיתוחים חדשניים וטכניקות מתקדמות לשיקום השיער. אחת השיטות היעילות ביותר שיש היום לשיקום של התקרחות מקומית היא השתלת שיער DHI, הנקראת גם השתלת שיער ישירה. טכניקה ייחודית זו צוברת פופולריות בישראל בשנים האחרונות ומעניקה תוצאות מרשימות. במאמר זה, נדון בניתוח השתלת שיער DHI בישראל, היתרונות של ההליך, ומה שחשוב לדעת לפני שתעברו אותו.

מהי השתלת שיער DHI בישראל?

השתלת שיער DHI בישראל היא טכניקה חדשנית לשיקום השיער עם רמת פולשנות מינימלית ומכונה גם “השתלת שיער ישירה”. הטכניקה מתבצעת בדיוק רב על ידי שימוש בכלים חדשניים המסייעים להפחית את ההצטלקות וזמן ההחלמה. שיטת DHI הייחודית כוללת חילוץ קפדני של זקיקי שיער חיים מאזור תורם בגוף והשתלה ישירה שלהם לאזורים המקריחים בקרקפת. בניגוד לשיטות אחרות להשתלת שיער, DHI לא מצריכה יצירה של חתכים או תעלות לשם השתלת זקיקי השיער. במקום זאת, נעשה שימוש במכשיר מיוחד הנקרא “צ’וי” לחילוץ וההשתלה של זקיקי השיער אחד אחד. 

כיצד הניתוח בשיטה זו מתבצע בישראל?

טרנספורמציה מדהימה של גבר לאחר תהליך השתלת DHI
טרנספורמציה מדהימה של גבר לאחר תהליך השתלת DHI

ניתוח השתלת שיער DHI בישראל מתחיל בהתייעצות עם רופא מומחה להשתלות שיער. במהלך הייעוץ, הכירורג יעריך את דפוס נשירת השיער שלכם, את איכות זקיקי השיער באזור התורם ואת הבריאות הכללית שלכם כדי לקבוע האם אתם מועמדים מתאימים. אם הרופא המומחה קובע שאתם אכן מתאימים, ניתן להתחיל בהליך. לפני הכל, הכירורג יבצע שרטוט של קו השיער החדש בהתאם לצמיחת השיער הטבעית שלכם. תקבלו הרדמה מקומית כדי להקהות את התחושה באזור התורם ובמוקד ההשתלה. לאחר מכן, באמצעות מכשיר הצ’וי המנתח יחלץ זקיקי שיער מהאזור התורם, שהוא לרוב החלק האחורי של הראש, וישתיל אותם ישירות לאזור המקריח או הדליל.

הניתוח אורך מספר שעות, כאשר משך הזמן המדויק תלוי בגורמים שונים כמו מספר זקיקי השיער שיש להשתיל ומצב ההתקרחות בקרקפת. עם זאת, בניגוד לשיטות אחרות להשתלת שיער, שיטת DHI איננה כרוכה בתקופת החלמה ארוכה. לאחר הניתוח בשיטה זו אתם יכולים לחזור לפעילות היומיומית הרגילה שלכם כבר בתוך מספר ימים עד שבוע.

מהם היתרונות של השתלת שיער DHI בישראל?

הליך השתלת שיער לפני ואחרי קולאז'
הליך השתלת שיער לפני ואחרי קולאז’

DHI היא טכניקה חדשנית המשתמשת במכשיר צ’וי כדי להשתיל את זקיקי שיער בזה אחר זה, מה שמבטיח תוצאות מדויקות. להשתלת שיער DHI בישראל יש מספר יתרונות על פני טכניקות אחרות לשיקום השיער. אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של שיטה זו הוא שהיא מעניקה תוצאות איכותיות בעלות מראה טבעי. מכיוון שזקיקי השיער מושתלים אחד אחד בקרקפת, המנתח יכול ליצור קו שיער אסתטי שתואם את תווי הפנים שלכם. בנוסף לכך, ההליך בשיטה זו לא דורש ביצוע של חתכים או תפרים, מה שאומר שיש הצטלקות מינימלית ביותר ותקופת החלמה קלה. כמו כן, מכיוון שזקיקי השיער מושתלים ישירות לקרקפת, שיעור הקליטה של הזקיקים הוא גבוה יותר בהשוואה לשיטות אחרות. 

איך השתלת שיער בשיטת DHI שונה משיטות אחרות?

תצלום המציג מטופל מרוצה שמשווה את התמונה שלו לפני שעבר השתלת שיער DHI.
תצלום המציג מטופל מרוצה שמשווה את התמונה שלו לפני שעבר השתלת שיער DHI.

השתלת שיער בשיטה החדשנית הזו מלווה במספר יתרונות בולטים בהשוואה לטכניקות השתלת שיער אחרות שקיימות היום. ההבדלים המרכזיים בין השתלת שיער DHI בישראל לשיטות נוספות הם:

הצטלקות מינימלית

מכיוון שיטת DHI איננה מצריכה ביצוע מקדים של חתכים או תפרים, היא כרוכה בהצטלקות מינימליות, ותהליך ההחלמה מההליך בשיטה זו הוא מהיר יותר.

תוצאות במראה טבעי

העט החדשני באמצעותו ההליך מתבצע, Choi Implanter Pen, מאפשר מיקום מדויק של זקיקי השיער, וכתוצאה מכך ניתן ליצור קו שיער במראה טבעי.

אחוזי הצלחה גבוהים

שיעור ההישרדות של זקיקי השיער המושתלים הינו גבוה יותר בהשוואה לטכניקות אחרות שזמינות היום מכיוון שהזקיקים מושתלים אחד אחד באופן ישיר.

החלמה קלה ומהירה

מאחר שאין צורך בחתכים או תפרים, תקופת ההחלמה מההליך נחשבת לקלה יחסית, וניתן לחזור לפעילות יומיומית רגילה במהרה.

מינימום כאבים ואי נוחות

השתלת שיער DHI בישראל מתבצעת בשיטה הייחודית אשר הופכת את ההליך לפחות כואב ונוח יותר עבור המטופלים.

כיצד תבחרו במרפאה להשלת שיער DHI בישראל?

תמונת לפני ואחרי המדגישה את השינוי שהושג באמצעות השתלת שיער DHI.
תמונת לפני ואחרי המדגישה את השינוי שהושג באמצעות השתלת שיער DHI.

היום ישנן מספר מרפאות וקליניקות להשתלת שיער בישראל המציעות את הניתוח בטכניקה החדשנית הזו, והמדינה הפכה למוקד תיירות רפואי נחשק. בכל שנה ישראל מושכת אליה מטופלים רבים מכל העולם המחפשים לעבור ניתוח השתלת שיער ברמה גבוהה ובמחירים נוחים. בשנים האחרונות, השתלת שיער DHI בישראל צוברת פופולריות רבה, בעיקר בזכות היעילות של ההליך והתוצאות המרשימות והטבעיות שלו. אם אתם שוקלים לעבור השתלת שיער DHI בישראל, ישנם מספר גורמים שכדאי לקחת בחשבון, כאשר הגורם החשוב ביותר הוא בחירת המרפאה שלכם. אך כיצד תעשו זאת?

חשוב לבחור במרפאה מקצועית בעלת מוניטין בתחום השתלות השיער בישראל, עם רופאים מומחים בעלי ניסיון בביצוע ההליך בשיטת DHI. חפשו אחר מרפאות שיש להן תיק עבודות רחב, מוניטין גבוה וביקורות חיוביות. עליכם לקבוע פגישת ייעוץ עם הרופא המומחה להשתלות שיער כדי לדון במצב נשירת השיער שלכם ולקבוע האם השתלת שיער DHI היא ההליך הנכון עבורכם. הכירורג יבחן את הקרקפת שלכם, יעריך את דפוס נשירת השיער שלכם וימליץ על דרך הפעולה הטובה ביותר.

לסיכום

מצבים של התקרחות ונשירת שיער פוגעים בגברים ובנשים כאחד, ויש להם השפעה משמעותית על הדימוי האישי והביטחון העצמי. אחת הטכניקות החדשניות ביותר בתחום שיקום השיער היא השתלת שיער DHI בישראל, המתאימה בעיקר למצבים של התקרחות מקומית. ההליך מעניק תוצאות מרשימות ובעלות מראה טבעי לטווח הארוך.

השאירו פרטים להתייעצות בחינם

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

צריכים ייעוץ?

לייעוץ חינם השאירו פרטים