דף הבית » השתלת שיער מאמרים » השתלת שיער בארץ – שיער שופע בהליך חדשני

השתלת שיער בארץ – שיער שופע בהליך חדשני

השתלת שיער בארץ

השאירו פרטים להתייעצות בחינם

אחד האלמנטים החשובים במראה החיצוני שלנו הוא השיער על ראשינו. השיער מעניק לכל אדם את הייחוד שלו ומשפיע על המראה הכללי באופן משמעותי. אנשים רבים חווים ירידה בקצב צמיחת השיער, נשירה והתקרחות, לעיתים כבר בסוף שנות ה-20 לחייהם. למעשה, מחקרים מראים כי קרוב ל-80% מהגברים וכ-40% מהנשים חווים התקרחות ואובדן שיער בחייהם. תחום הרפואה האסתטית מציע היום מגוון רחב של פתרונות עבור מצבים שונים, וביניהם תופעת ההתקרחות. ההליך היעיל ביותר שקיים היום אשר מטפל בבעיה באופן ממוקד, הינו השתלת שיער. ישראלים רבים בוחרים לעבור את ההליך בחו”ל, אך עדיין לא מעט ישראלים עוברים השתלת שיער בארץ. לרוב, ההחלטה הזו מתקבלת בעיקר מחשש לעבור את הטיפול בחו”ל ומחוסר ידע. עם זאת, צוות הרופאים בארץ הוא מקצועי ועושה את העבודה נאמנה עם תוצאות מרשימות.

במאמר זה נדבר על השתלת שיער בארץ. למי הטיפול מתאים, כיצד הוא מתבצע, מה ההבדל בין ביצועו בארץ לטורקיה ומה יכול להשפיע על ההחלטה הסופית.

מה זה השתלת שיער ולמי הטיפול מתאים?

טיפול השתלת שיער המהווה את הפתרון האידאלי ביותר לתופעת אובדן השיער וההתקרחות. הוא מתאים בעיקר לאנשים אשר מעוניינים להחזיר את השיער השופע שהיה להם בעבר, לאחר שהוא נשר עקב התקדמות הגיל וגורמים נוספים. השתלת שיער בארץ מתאימה לישראלים אשר רוצים לעבור את הטיפול מבלי לטוס לחו”ל ובכך לחסוך לעצמם טיסות ונסיעות.

כיצד השתלת שיער בארץ מתבצעת?

צילום של אדם לאחר ההשתלה ולאחר הסרת הגלדים.
צילום של אדם לאחר ההשתלה ולאחר הסרת הגלדים.

במהלך טיפול השתלת שיער בארץ, נעשה שימוש בטכניקות שונות לבחירתו של הרופא המומחה וצוות הקליניקה אשר מציעה את הטיפולים. בכדי לבצע את ההשתלה של השיער החדש, הרופא המומחה לוקח זקיקי שיער מגופו של המטופל. זקיקי השיער נלקחים בדרך כלל ישירות מאזורים בהם עדיין נותר שיער, כמו חלקים שעוד לא התקרחו בקרקפת או באחורי הראש. הזקיקים הללו משותלים לאחר מכן לתוך הקרקפת, מתוכם שיער חדש ובריא יכול לצמוח.

למה כדאי לעבור השתלת שיער דווקא בארץ?

גבר המציג את צמיחת שיערו הטבעית שהושגה באמצעות השתלת שיער מוצלחת
גבר המציג את צמיחת שיערו הטבעית שהושגה באמצעות השתלת שיער מוצלחת

לא נחדש לכם שום דבר אם נבוא ונאמר שהמחירים בארץ הם גבוהים ביותר, מבין הגבוהים בעולם. הדבר נכון לגבי כמעט כל דבר, אך בעיקר עבור טיפולים אסתטיים וטיפולי השתלת שיער בארץ. ההליך דורש שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ורמת מיומנות גבוהה ביותר. ההשתלה מתבצעת בטכניקות חדשניות ומחייבת את הרופא המטפל להיות מומחה בעל ניסיון רב בתחומו.

במידה ותבחרו לעבור השתלת שיער בארץ, המחיר שתשלמו עבור הטיפול ינוע בטווח מחירים של 14,000-35,000 ש”ח. זאת בשונה מטווח המחירים בטורקיה אשר עומד על לא יותר מ-16,000 לאותו טיפול. ישראלים רבים בוחרים לעבור את הטיפול דווקא בישראל בשל מגוון סיבות. ריכזנו עבורכם כמה יתרונות מרכזיים של השתלת שיער בארץ:

קרבה לבית

הסיבה המרכזית לבחירה לעבור השתלת שיער בארץ היא הקרבה לבית. אין צורך בטיסות, הסעות והעברות. אין צורך בחופשה ארוכה מהעבודה והטיפול לא משפיע על שגרת היומיום שלכם יותר מדיי. אם תעברו את הטיפול בטורקיה, תצטרכו להישאר במדינה למספר ימים אחרי הטיפול.

נוחות השפה

לפני ואחרי שינוי של מטופל השתלת שיער, הדגשת הצפיפות המשוקמת וקו השיער בעל המראה הטבעי.
לפני ואחרי שינוי של מטופל השתלת שיער, הדגשת הצפיפות המשוקמת וקו השיער בעל המראה הטבעי.

ישראלים רבים חוששים מטיסות לחו”ל בעיקר בגלל משבר השפה. כאשר עוברים את הטיפולים כאן בארץ, צוות המרפאה והרופא המומחה שמבצע את ההליך מדברים כולם בעברית. כך אפשר ליהנות מתקשורת קלה ומיטבית, מה שיכול לחסוך לכם זמן ואנרגיה.

תמיכה וסיוע

סיבה נוספת אשר משפיעה באופן משמעותי על הבחירה היכן לעבור השתלת שיער, היא העובדה שכאשר אתם בוחרים לעבור את ההליך בארץ, אתם יכולים לקבל תמיכה מלאה מהקרובים, החברים ובני המשפחה שלכם לאורך הדרך. טיפולים אסתטיים מעניקים שינויי משמעותי, גם במראה החיצוני וגם בתחושה הפנימית ובכך עלולים להיות מלחיצים מעט. כאשר מישהו קרוב נמצא לצדכם, אתם יכולים להיות רגועים ולעבור את הטיפולים בידיעה שיש מי שמחזק אתכם.

מדוע ישראלים בוחרים לעבור את הטיפול בטורקיה?

תמונה של גבר לפני שעובר תהליך השתלת שיער בשיטת FEU
תמונה של גבר לפני שעובר תהליך השתלת שיער בשיטת FEU

בשנים האחרונות, ישראלים רבים בוחרים לעבור את הטיפול שלהם דווקא בטורקיה, על פני  השתלת השיער בארץ. הגורם העיקרי אשר משפיע על ההחלטה ומכריע בסופו של דבר, הוא כמובן המחיר. עבור השתלות שיער בטורקיה אתם יכולים לשלם כחצי מהמחיר שתשלמו כאן בארץ. חשוב לזכור, כי אין זה אומר שאיכות הטיפולים ירודה. להיפך, טורקיה נחשבת לבירת הרפואה האסתטית ולמקום ה-1 בטיפולי השתלת שיער. הרופאים במדינה בעלי שנים רבות של ניסיון ומנוסים בביצוע ההליך הספציפי הזה. לא סתם אנשים מכל העולם בוחרים לעבור דווקא שם את הטיפול. צוות רפואי ברמה גבוהה, קליניקות בעלות מוניטין, שימוש במכשור חדשני, טכנולוגיות מתקדמות ומחירים נוחים – הם רק חלק ממה שאתם יכולים לקבל במידה ותבחרו לעבור השתלת שיער בטורקיה

לסיכום

התקרחות יכולה להתרחש בכל גיל, בעיקר לאחר גיל 30 ולא פוסחת על אחוז נכבד מאוד מהישראלים. השיער שלנו מקושר ישירות לתחושת הביטחון העצמי שלו, ואובדן שלו, בייחוד בגיל צעיר יחסית, היא ללא ספק תופעה לא נעימה במיוחד. ישראלים רבים בוחרים למגר את התופעה עם טיפול ממוקד וחדשני – השתלת שיער. הדעה הרווחת מתחלקת ל-2, אלו שבוחרים לעבור את הטיפול בטורקיה ואלו שיבחרו לעבור השתלת שיער בארץ. ישנם לא מעט הבדלים בין השניים וההחלטה היא בידיכם. המומחים בארץ יבצעו את הטיפול ברמה גבוהה ויעניקו לכם פתרון יעיל.

השאירו פרטים להתייעצות בחינם

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

צריכים ייעוץ?

לייעוץ חינם השאירו פרטים